en lang dag

Idag har jag jobbat Hela dagen ( nastan i alla fall) skolan var framskjuten en timme pa grund av snon sa jobbade forst 9 - 1, sedan 3 till 11! det blir ju mer eller mindre hela dagen. Skulle ha slutat 9 som vanligt men Katie var fast pa ett mall- var tydligen helt galet mycket bilar + detta daliga vaglag. det hade tagit henne en timme att aka en stracka som annars tar 10 min. sa hon kom hem nu vid 11, varit borta 9 timmar! Steve ar det nog annu varre for- for han var tvungen att aka till new hamshire- lake houset- fort sa han lar ju inte vara tillbaka foren till morgonen eller nagot. Menar burlingtonbrukar ta en kvart at kora- och huset tar det 2 timmar att kora vanligtvis..men men sa ar det. fick lite extra for det i alla fall. och de sista 2 timmarna satt jag bara och drack the ungefar..* I morgon kommer Katies foraldrar och pa onsdag kommer hennes syster m familj- ar lite nervos faktiskt- dom verkar vara lite for "perfekta" for mig. men blir sakert kul. Sa alla fall till Katie att jag ville fira jul med dom- hon trodde att jag skulle fira med vanner. men det blir ju inte samma sak. Nu ar klockan 12- men jag maste badda iordning sangen innan jag kan lagga mig- har varit duktig och tvattat allt jag har idag:) gott att ha det gjort- i morgon far jag nog ta och stada lite har ocksa..

Tog ett par kort forut nar det fortfarande var ljust ute..

                

Fick nagra riktiga snobilder innan den regnar bort..

         
Rakade tjuvoppna ett paket hemmifran- och det var dessa sota anglar




Och sa blev det ett kort ma charlotte med- hon tar efter sina broder!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Ahh jakla det var inte nadigt! hehe sjalv glomde jag stalla alaramet, men det varsta var att alla barnen hade skola vilket jag inte viste. Sa jag blev vackt av Sam 1.5 h senare an vanlig.. snacka om pinsamt!

2008-12-23 @ 17:30:53
URL: http://desireelegetth.blogg.se/
Postat av: Dessan

Haha vi ar overarbetade helt enkelt:P Nej han missade inte skolan fick kora honom.

Ar du upptagen hela julhelgen nu eller?

2008-12-24 @ 00:16:35
URL: http://desireelegetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0