Det ni!

Idag blev det en svang till .. jo men nu kommer jag saklart inte pa ved det heter.. det stora mallet i alla fall, och det var verkligen stort med. Trodde att det bara skulle vara lite storre an burlington- men dar fick jag en bra overraskning!
Akte forst och plockade upp Mia- hon bodde mycket langre bort an vad jag trodde, och sen foljde vi gpsen till mallet. Riktigt fin vag valde den:P Smal och oversvammad!haha. Men vi kom fram och hittade en battre vag tillbaka hem. Brannde inte sa mycket pengar heller- nastan inget faksiskt, kopte bara ett par skor(igen) fast det ar sommarskor sa gar ju inte att anvanda dem pa ett par manader.

                             

Forresten sa har det snoat i natt! Var helt vitt pa backen nar jag vaknade- Mysigt! Barnen blev jatteglada med.
men nar jag efter manga om och men ( vara garageportar brakar med oss) kom ut med bilen i morse, sa kom jag pa att hunden ar ju ute- sa da var det bara att hoppa ur bilen och borja att leta- ni tror inte att det borjade regna da eller? som bara den, men det fros sa nu ar det ett istacke over snon istallet. men den ligger fortfarand dar:) och sa tror jag inte att dom vet vad riktiga plogbilar ar har, jattedaligt plogat ar det! ungefar som en halvt overgiven gagata i sverige* Men det kanske inte ar sa konstigt pa om man ser pa hur vagarna ser ut over huvudtaget..  ( nu fick jag saklart bara bra plogade vagar pa bilderna nar jag sitter har och klagar:P)



Nu har jag precis kommit hem fran varat cluster meeting- var ganska kul. Vi at mat och delade ut paket- skulle ha behallit mitt eget- gjorde det till sista sekund ungefar- sen bytte jag bort det till ett paket som jag sedan gav bort, sa kom hem tomhant! Fick ett par orhangen- inte fina. Sa jag skulle ha behollit mitt eget=P men men. Fick med mig en nalle fran Mellinda- tyckte den var jattesot forst, men nar man kollar pa den nu sa ser den ut som en rabiesrav nastan* Hmm, men det ar en julbjorn i alla fall.


                                  
                                                             


Kan forresten skryta med att tomten harsuttit i mitt kna!*

Kommentarer
Postat av: Dessan

Mallet heter nitick:) Inte ser nallen ut som en rabiesrav inte..:(

2008-12-18 @ 17:53:49
URL: http://desireelegetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0