28/12

Idag blev det en svang till Burlington Mall med desirée och Peter- var kul . kopte mig en iPod ( en gron en) :) så jag håller på att få in lite musik på den nu. Har lyckats få in det svenska alfabetet på datorn med- men jag vet inte vart alla tecknen är än for tangentbordet ser ju amerikanskt ut- ska se om jag hittar svenska klister lappar nagon stanns. och så vet jag inte vart ö är heller ( detta var ett fejkat ) men jag får väll klara mig utan den bokstaven- har ju de andra och om det krisar får jag väll fejka ett :P I morgon ska jag jobba igen- en heldag. och så är det inte säkert om jag ska folka med tíll the lake house - jag hoppas inte det=)

Fick ett paket från Michaelan igår med- jätte glad blev jag=) fick en tomte ett halsband, en lyckosten ett kort, tomtebloss, en krokodil och amerikan inspirerat godis :P  Tack så mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0