16/12

Idag fick jag antligen oppna mitt paket hemmifran:) det var dessa fina orhangen


fodelsedagspresenten fran sverige<3

Gillar dom, sag dom i ett skylltfonster precis innan jag gick pa taget hemma i sverige- sa det var kul:)

Har precis kollat pa en film- pch nu maste jag ga och lagga mig..

Maste bara skriva att min aldsta pojke- han som nastan ar 7- visste inte om att han bodde i Amerika! hehe.. Han fragade vilka lander jag hade varit i och nar jag kom till att:
(L) - "och nu ar jag ju i Amerika"
sa sa han
(N) - " jag har aldrig varit i Amerika"
(L) - jo men du bor ju i Amerika
(n) - Gor jag, hor amerika till concord?
haha vad fasten lar sig ungarna igentligen:P
Det var lite roligt faktiskt..

Men God natt pa er, i morgon ska jag jobba och sa blir det en shoppingtur med Mia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah OMG N ar sa himla gjuten!

2008-12-17 @ 17:58:25
URL: http://desireelegetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0