15/12 -08

Om nagon hade sagt till mig for ett halvar sedan att " i ar kommer du att fira din fodelsedag med en ny familj i Amerika-och inte bara det, du kommer aven att fira en dag for tidigt, altsa den 15 dec istallet for den 16e,"  da hade jag bara skrattat, men har sitter jag nu- med sanningen precis skriven:P haha va galet det ar!
Jag fick i alla fall en valdigt fin tarta- som william hade valt ut. han har ganska bra smak anda- den var en sadan dar chokladtarta som man ser pa film, jattegod var den- men man fick ta bort lite glasyr..

Men i morgon ska jag i alla fall oppna fodelsedags presenten som familjen skickade hemmifran:) far ha ett eget litet kalas har med mig sjalv:P

Pratade med min Anna idag med- var kul att fa prata med henne igen, det saknar jag. Vi brukade alltid sitta och babbla massa varje dag men nu ar det veckor i mellan.. Men det ar inte lange alls kvar tills hon med kommer till usa nu:)


Och sa har jag dromt 2 ganger att jag har akt till baka till Sverige- och angrar det som bara den- det maste ju vara ett tecken pa att jag ska stanna i alla fall...? Kommer i alla fall ihag att jag angrat mig som bara den bada gangerna.. hehe..


fodelsedags tartan


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, hans beskriving av den var ju bäst. Broccolin var så sönderkokt för att pensionärerna ska kunna trycka sönder den mot gommen ;D

2008-12-16 @ 13:22:20
URL: http://denlillabruna.blogg.se/
Postat av: Elina

Grattis gumman. Hoppas din födelsedag blir toppen:)

2008-12-16 @ 13:59:46
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/
Postat av: Dessan

Haha sa himla ljutet att de tror att du fyllde ar igar, haha tankt om sanningen kommer fram en dag, pinsamt varre! Haha

2008-12-16 @ 18:01:56
URL: http://desireelegetth.blogg.se/
Postat av: Elin

Va så lite :) Ja men det är ju sant, alla vi kläcktes året 89, haha :D

2008-12-16 @ 21:05:23
URL: http://denlillabruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0